Wednesday, February 13, 2008

Puan Salina (Surirumah) - 14 minggu

Setelah melahirkan anak bongsu saya semenjak 7 tahun lepas. Saya gagal dalam usaha menurunkan berat badan saya.Berbagai produk dan cara saya cuba , namun saya tetap kecewa. JDM5 diperkenalkan oleh Dr. Rozmey pada saya dan ternyata ia satu formula yang ajaib! Saya mampu memiliki berat idaman saya .bagai tak percaya saya mampu turun 21 kg hanya dalam 14 minggu. Kini saya hanya amal JDM5 sekali dalam 2 minggu dan berat saya tetap tidak naik semula. Saya sudah mengalaminya, anda disana jangan lepaskan peluang keemasan ini. Cubalah JDM5 sekarang……anda pasti teruja !!!

1 comment:

.. said...

a'salam..nk tambah sikit chit chat dengan kawan pagi td

Rozita : yuhuu...
Rozita : akak...
FIZA: allu
FIZA: yer
FIZA: apa citer?
Rozita : abg sy dah minum semula
jus diet tu
Rozita : tp dia minum 1/2
bungkus jer sekali minum
Rozita : ok jer katanya
Rozita : minum x ikut peraturan
pun dah turun 9kg